دانلود

گی رو تخت چه کونی میده

0 views
0%

گی رو تخت چه کونی میده

نامزد طلاق
با سلام
اینجا شاید جایی باشه که صادقانه حرف دل زد و حرف دل شنید .
امید هستم قد ۱۸۷ و وزن ۷۲ معمولی
نزدیک های عید ۹۷ با دختری آشنا شدم و دختر بدبختی بود پدر مادر جدا شده، مستاجر ،خاهر کوچیکش نامزد بود و…
در ابتدا شاید هوس اما بعدا عشق با اصرار خودم و مخالفت خانوادم به خاستگاری رفتیم بعد از چند بار برو برگرد جواب بله را گرفتیم و شرعی و قانونی محرم شدیم.
از اولش سرد بود گاهی اوقات کمی گرم ماه اول که براش سیم کارت جدید گرفتم هفته بعدش دیدم که شماره غریبه بهش زنگ میزنه با پسر حرف زدم و گفتم که نامزدیم لطفا تموم کنه با نامزدم هم حرف زدم اما فایده نداشت چند هفته بعد هم گذشت من عاشق زنم میشدم در رابطه ها گرم ولی او بی تفاوت.

یک روز بحث به طلاق کشید که با مادرم و مادرزنم در میان گذاشتم با حرفهایشان یک فرصت دیگر به فاطمه نامزدم دادم انگار خوب شده بود دوماهی میشد که دیگه تو گوشیش شماره های غریبه لیست سیاه بود و یکم گرم شده بود کم کم حالش بهتر میشد اما وقتی عید قربان رفت روستا پیش پدرش چند روز مهمونی همه حرف های دلش رو گفته بود از راست و دروغ و باعث شد که طلاق توافقی بگیریم.

موقع طلاق پیش مشاور میگفت من پدر و مادرم تازه از هم جدا شده بودند تو حال خودم نبودم میگفتم عشقم اومده بود خاستگاریم بابام نداد و رفت خودکشی کرد تو حال خودم نبودم و جواب بعله دادم و من از اول دوستش نداشتم.
از هم جدا شدیم هفته بعدش که سیمکارتی که داده بودم بهش سوزوندم ویکی دیگه گرفتم اس ام اس اومد :فاطمه پدر و مادرم راضی نیستن ما باهم ازدواج کنیم.

حرف آخر: عزیزان مرگ من وقتی کسیو دوست ندارید باهاش ازدواج نکنید و اگر هم ازدواج کردین پاش بمونین و زندگی شروع کنین به مرور زمان خودش درست میشه . کاری نکنیم که یه خونواده از هم بپاشه چه رابطه با زن شوهردار و چه مرد زن دار .
از من که گذشت و چوب سادگیمو خوردم.

Date: December 19, 2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *